M: Plugga?

Fredag! Tanken var att jag skulle upp med tuppen och plugga men så blev det inte, Men upp kom jag, med lite hjälp av Emelie som ringde och frågade om JAG kunde hjälpa henne med nån mattegrej. Nu är inte jag något mattegeni direkt men försökte hjälpa till ändå. Efter många "Så jävla svårt kan det inte vara" kom äntligen min lilla sambo upp ur sängen. Tydligen var det inte så svårt om man visste hur man skulle räkna. Det visste Sofia (smart tjej).

Sen gick vi till härliga konsum och köpte härliga grejer (mat och annat). När vi kom hem åt vi frukost eller det kanske mer räknas som brunch kl 13:40?

Sen tvingade vi oss ut på en promenad med lilla Eddie.

Nu SKA jag plugga, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0