M: Provar väl igen

Det jag ville tala om förut var att jag idag varit duktig och varit på anställningsintervju, jag och 500 st till. Men eftersom jag är så trevlig och charmig bara måste dom välja mig, eller hur?

När jag var färdig med det ringde mamma och talade om att jag fått en räkning på 700 kr för hål i väggen jag inte gjort. Så jag stormade iväg till STUB med besiktningsprotokollet i högsta hugg (som jag av en händelse hade med mig)och tänkta tala om för dom att Moa Mårtensson gör minsann inga hål iväggen. Säker på min sak gick jag in och tog en nr-lapp och vänte bestämmt på min tur. När det efter 30 sek äntligen var min tur gick jag fram till disken och fick veta att STUB-tanten fikade. Jag talade om vad det var jag ville och den tanten som inte var min tant sa att fika-tanten inte hade med hål-i-väggen ärenden att göra utan att jag skulle prata med besiktingsgubben!
Så jag får väl göra det då, snart.

Sen åkte jag hem och var på ett strålande humör resten av dagen.

Imorgon ska jag vara en duktig tjej och möta Therese kl 8:10 utanför biblioteket där vi ska spendera dagen med våra böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0