M: Road trip

Nu har jag efter sju låånga timmar kommit hem till mamma. Det var mycket okul att vara ut och bila idag. Snö snö snö  och bilköer så långt ögat nådde. Tror att maxfarten var ca 80 km/h. Men vi fick en trevlig shoppingtur I Örebro ( David behövde en mobilladdar till bilen) det var bara vi ute trots det fina vädret, tydligen så shoppas det mycket på nätet i Örebro.



        
Bilen
     

Max i Karlskoga och David

   
Jag åker bil

        
David leker jätte i Örebro
(letade efter en laddare, fanns inga på Maxi)


      
Kollade in SB i Örebro
Väldigt likt alla andra vi varit på


 
Örebro slott
Det var ingen hemma




Äntligen! 
Heliosgatan!!!



När jag kom in hemma hos mamma märkte jag att jag glömt telefonen i Davids bil.
Jag har haft bättre bilturerfår jag lov att säga,men jag kommer nog minnas denna ett bra tag.
Nu ska jag sova

PS. Telefonen har kommit tillbaka,
TACK David






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju ut att ha varit en urspännande resa.



Örebro verkar va en tervligt stad, har dom inte ett klockspel där. Där det kommer ut en massa gubbar, som bara gör att man måste stanna upp å kolla på dom utan nån som helst orsak.

2009-03-28 @ 12:11:42
Postat av: Moa

Ja skitcoolt klockspel..jag är så klad att vi fick se och höra på det... säger bara WOW

2009-03-28 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0