M: Turistat i Stockholm

Idag har jag gjort betydligt mer än vad jag tänkt. Först åkte vi ut till Anna och kollade in nya lgh (den var fin) sen åkte vi in till stan shoppade loss med resten av idioterna som frivilligt befinner sig på Drottninggatan helgen efter löning.


Dagen i bilder





Drottninggatan ett härligt ställe omman tycker om att trängas



Vi tog tunnelbanan till Söder där det var betydligt lugnare.
Åvan ser ni hur studenterna i Stockholm bor, centralt och med egen galleria!


Vi såg Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den var bra
dom andra två var inte lika imponerade

Betyg

Anna:      
2 Toasters (Mikael Nyqvist är för ful och för gammal)

Mamma: 
3 Toasters ( Mamma vill klippa sig som Noomi Rapace)

Moa :      
4 Toasters  ( Håller med Anna, och jag önskar att jag också var datahacker)



Potatis, morot, palsternacka, tzatziki och Biff

Betyg:
5 Toasters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0