Nya planer

Jag har ändrat mig. Ska inte köpa en Billy till. Nej, ska nog flytta in vitrinskåpet in i köket. Och skåpgrejen får väl flytta in i mitt rum, det är där det finns mest plats. Äsch, jag visar hur jag tänkt mig i stället. Moa ligger i badet så hon kan inte säga emot. =)



Nå, vad tror ni? JAG tror i alla fall att det blir skitbra, men det tror jag ju i och för sig om alla mina idéer. Moa har nån form av autism säger hon, och blir nervös om det inte blir symmetiskt med färgerna, alltså rött-vitt-rött på bokhyllorna som vi tänkte från början. Nu blir det ju bara vitt-rött. Men lovade att vi kan sätta upp en röd tavla, om det får henne att må bättre! Det hade ju varit helt kung med en liten röd billy närmast dörren, men de små finns inte i rött. Vitt finns, men då blir det ju vitt-vitt-rött och det går ju inte!! Det var ju tanken att rött skulle vara grejen liksom, inte vitt.

I-landsproblem? Jo, lite!!

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Håller med Moa..

Håller iof alltid med Moa.



Gå å köp ett par bräddor å bygg er en egen hylla.

2009-03-05 @ 22:03:17
Postat av: Sofia

Du hemlige beundrare, vart köper man bräddor? Är det släkt med gäddor??

2009-03-06 @ 01:15:47
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Fina tavlor!



Vad är det för fel på två vita Billy o en röd? Tyckte det lät som en fin idé!



2009-03-06 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0