Nytt rekord

Kan lova att jag aldrig någonsin varit mindre aktiv än vad jag varit idag. Har legat så länge i soffan att jag fått liggsår och ont i nacken. Har konsumerat 1,5 liter coca cola och 1,5 liter ramlösa. Och en treo. Så förutom några få kisspauser och några mycket korta promenader med Eddie har jag knappt lämnat soffan idag. Såg på Beck förut, den var helt okej. "Ratten är mitt liv." Gunvald är kung!

Börjar kl åtta i morrn. Uhhh, det ryser mig när jag tänker på det. Det är dessutom externredovisning vi ska ha så den lektionen kan jag inte skippa. Kommer inte kunna sova heller, eftersom jag vilat hela dagen. Nu blir det ingen alkohol förrän 14 mars på inflyttningsfesten.

Slänger upp några bilder från gårdagens fest.


Josefin och Moa



 


Min kära syster



Jag, Moa och plastsyster Erica

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Roligt med bilder och dessutom vackra sådana, trevligt!! Den där "dagen efter" är ju inte lika trevlig förstås.....

2009-03-02 @ 19:06:42
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0