Puh, nu är det över! =)

Nu är tentan gjord. Satt i drygt två timmar och skrev så jag fick kramp i armen. Hade lite tur med frågorna, en del av de som var med var såna jag tycker jag kan ganska bra, sen var det såklart fågor som jag inte fattade men jag skrev svar på allt, och broderade ut en hel del. Hoppas på godkänt, när jag räknade ut hur många poäng jag borde få på varje fråga kom jag upp till 25 ungefär, som är godkäntgränsen. Men vet inte hur hård han är på rättningen, och då har jag öven räknat med poäng på de frågor jag inte fattade. Hmmm....blir spännande det här. Känns i hjärtat som att det lutar åt godkänt, men vågar inte hoppas för mycket för då blir man så besviken om det inte går vägen. Hörde flera killar som var ganska säkra på godkänt och bara skrev fem sidor. Jag skrev elva sidor, men känner mig inte säker. Nu säger jag inte att elva sidor automatiskt är bättre än fem, för det beror på innehållet såklart. Men jag hade aldrig fått plats med allt väsentligt på endast fem sidor. Får veta resultatet om 2 veckor.

Åhhh, jag känner mig så lycklig just nu! Gick med mycket lätta steg hem från skolan. Den här helgen ska jag inte ägna en tanke skolan eller åt tentan i externredovisning om två veckor, utan bara LEVA! Och ta tag i pluggandet på måndag.

Ska åka in till stan nu och träffa styvsyrran för lunch. Ska med henne på Claratappen efteråt för hon ska ge plasma. Tänker anmäla mig jag med, för man får 100 kr per gång! Och man kan ge så ofta som varannan vecka! Man gör ju en god gärning samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Christin

Håller tummarna för att det gick bra! Och det gjorde det säkert!

2009-03-13 @ 13:39:30
Postat av: Sofia

Hoppas jag med! Men kommer inte kunna stoltsera med alla rätt den här gången, om jag nu får godkänt!

2009-03-13 @ 15:34:50
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofias mamma

Du gjorde så gott du kunde, det är jag säääker på! Och det där med 11 sidor, det är mycket det...

kramar i massor

2009-03-13 @ 18:25:43
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0