Ramnytt

Idag under min lektimme(djupa disskusioner och kaffe/te i röda soffor på skolan) med Christin och Emma sa Christin att hon kunde tänka sig och ta med våran ram till IKEA och reklamera den imorgon eftersom hon hade vägarna förbi. Detta var för mig dom ljuvaste ord jag hört på länge eftersom då slipper jag och Sofia ljuga ihop något själva och stå och skämmas på reklamationsavdelningen igen. Så nu ska vi bara komma på något smart som Christin kan säga som göra att det absolut inte var vårat fel att den förbannade skitramen ramlade i golvet.

Förslagsvis:

-Ståltråden gick av
-Grejerna som håller upp ståltrånden ramlade av.
-Ramen bara föll ihop av sig själv
-Den var sån när vi öppnade förpackningen.
-Hunden åt upp den

Ja som ni ser har vi ett brett urval att välja på så vi får hoppas att det går vägen.

Tack Christin!


Här är skitramen igen om ni glömt hur den såg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0