S: Älskar Photoshop!

Har hittat lite bloggar om hur man använder Photoshop. Den här är riktigt bra. Har nu senaste halvtimmen roat mig med att photoshoppa mig själv lite mer perfekt än jag egentligen är. Det är skitkul! Har en hel del kvar att lära mig dock.
Här ser ni före och efter:



Före


Efter


Har gjort tänderna och ögonvitorna vitare, gjort ögonen blåare, förstärkt ögonfransarnas färg, fyllt i ögonbrynen lite, tagit bort hår i pannan och jämnat till huden. Är inget proffs än men håller på att lära mig! Har ni nån egobild ni vill fixa till, maila mig! Jag vill gärna öva lite.

Nu ska jag lägga mig och läsa Anna Karenina. Boken är riktigt bra, men det går inte så fort att läsa, på grund av språket och att Tolstoj roat sig med att kalla samma personer vid olika namn hela tiden. Boken är på 900 sidor, och jag är på sidan 350, efter två veckor! Har att göra några veckor till.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Moa

Wow Sofia vilken skillnand...är det verkligen du?

2009-03-17 @ 07:28:04
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja det är skillnad om man kollar noga, fast kanske inte syns så väl när jag gjorde bilderna så små...

2009-03-17 @ 10:26:22
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0