S: Ge mig energi!

Ännu en måndag har snart passerat. Är fortfarande lite slö sen helgen. Gick på de sista två lektionerna innan tentan förut, och känner mig om möjligt ännu mer puckad nu. Hade såklart tänkt att börja plugga järnet idag, men det går bara inte. Öppnade boken förut vid sjutiden, läste två sidor och la ner. Hoppas orken och energin är tillbaks i morrn. Pluggar som bäst under press, kan det vara så att hjärnan vet att det är fem hela dagar kvar till tentan och inte har tänkt börja samarbeta förrän lite närmare? Eller så är det bara jag som har noll självdiciplin. Lutar väl åt det senare. I alla fall, ska inte oroa mig nåt mer för tentan idag, utan skjuter upp det tills i morrn i stället.

Var ute med Eddie nyss och det kändes som att vädret skämtade med oss. Regn, storm, iskalla vindar??? Fryser som bara den. Nu ska jag ta ett riktigt hett bad. I love vårt badkar!

I brist på andra roliga bilder från vår händelselösa dag får ni en finfin Eddie-bild:


Neeeej, inte tenta IGEN!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Säger bara mmmmm, hoppas ni snart kommer hit....tentan går bra ska du se!!

2009-03-24 @ 18:19:55
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas den går bra i alla fall! Har ju tre hela dagar till att plugga på så, har gott hopp än!

2009-03-24 @ 22:59:54
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0