S: Jädrar va gött!!!

Nu är tentan gjord och måste säga att den gick väldigt bra. Känner mig säker på G och kanske till och med VG om jag inte gjort helfel på nån uppgift. Har en bra feeling i alla fall. Stackars Josefine fick ingen bra start på dagen, först tappade hon ett ägg på golvet när hon skulle göra frukost, sen backade hon på en bil när hon skulle åka hemifrån till Uni. Men det gick bra för henne också, VG-varning även där verkade det som!


Nu är det helg på riktigt. Jävlar vad trött jag var i morse. Sov dåligt gjorde jag också, vet inte om jag vaknade blöt av svett eller om jag drömde att jag gjorde det. Nu har jag lyxat till det med en dyr frukost från pressbyrån (skagenmacka + pepsi för 49 kr). Ska packa snart, för jag ska åka till Arvika idag. Syrran vet inte om det än, men jag ska på hennes fest ikväll! Har inte varit hemma på ett bra tag nu så det ska bli roligt. Eddie är redan där, för Mårten kom och hämtade honom när han slutade jobba igår vid midnatt ungefär.

Hej på er så länge!


Yes I can!


Kommentarer
Postat av: Annapajen

Woho! Kanoners =)

2009-03-28 @ 12:23:58
Postat av: Josefine

Haha. Vill bara att alla ska veta att det gick bra med bilen som jag backade på ;)

2009-03-29 @ 12:43:40
URL: http://josefinestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0