S: Life sucks!

Känns lite så just nu faktiskt.
- 77 kr på kontot (och tack men nej tack mamma, jag SKA klara mig själv den här månaden, så sätt inte in pengar)
- Sex dagar kvar till pengar.
- Nio dagar till tenta.
- Noll plugglust.

Öhhh...ja, det var väl allt egentligen. Kan ju även roa mig med att räkna upp allt positivt:
+ Vackert väder
+ Nio dagar kvar till tenta och inte fem, eller två. Kunde ha varit värre.
+ Jag köper inte massa onyttigt godis eftersom jag inte har råd.
+ Slipper undra vad jag ska göra till helgen, eftersom jag endast har 77 kr och borde plugga en jävla massa.
+ Vi har mat i kyl och frys så vi slipper svälta.

Sådär ja. Mer plus än minus i alla fall. Och ändå känns det inte bättre än så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0