S: Lite gnäll

Jag har ont i magen!!

Inte jätteont, men lite i alla fall, nog mycket för att gnälla lite om det. Kan det vara filmjölkens fel? Märkte att en skål filmjölk och flingor inte ersatte en middag, utan har under två timmat tryckt i mig tre portioner. Och eftersom vi har diskmaskin har jag tagit en ny tallrik varje gång! =)
Eller kan mitt magont bero på min mycket balanserade diet som idag bestod av:

- Frukost: Inget. Var inte hungrig/var för trött i morse/hade inget gott hemma att äta
- Lunch: Pasta med ost- och skinksås
- Fika: En Magnum Temptation.
- Middag: Tre skålar filmjölk med flingor

Ska i alla fall ta min onda mage och resten av mig själv också för den delen, och hoppa i säng. Är som sagt lite sliten. Ska läsa lite mer i tegelstenen. Har inte läst halva ens, fast jag började för en månad sen!! Den är lite svårläst, i alla fall jämfört med mina lättlästa chick lit-romaner som man kan plöja i genom på en kafferast.

Blir mer plugg i morrn med Josefine.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0