S: Lite slut i hjärnan

Gick till biblioteket kl tio, och kom därifrån vid halv åtta. Har inte pluggat non stop hela tiden såklart, men har fått en del gjort. Om jag blivit nåt klokare för det vet jag inte! Satt med Josefine till fyratiden ungefär, och hade sen annat trevligt sällskap sista timmarna. =)
Sorry men jag har inte så mycket att blogga om känner jag. Eller jo, min kära sambo har varit ledig och hemma idag. Hon har passat Eddie heeela långa dagen så att jag fick plugga ordentligt, och dessutom städat hela lägenheten!! Så himla skönt att komma hem och inte glida in på rullgrus och fastna i gammalt utspillt vin. Moa är verkligen guld värd!

Tänkte laga mat, typ kyckling, broccoli och pasta, när jag kom hem men orken fanns inte, så det blev filmjölk och Kellogs Special K med röda bär, gud vad sugen jag har varit på det en längre tid! Det är så gott!
Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka hålla mig vaken tills House börjar. Fattar inte hur man kan bli så sliten av att stirra i en bok, bläddra i lite papper och knappa på en miniräknare???


(Och du Anna, du får läsa inlägget fast det inte är nån bild idag, har inget roligt att ta kort på. Det kommer mer bilder efter att tentan är gjord på lördag, då kan jag börja leva lite igen.)

Kommentarer
Postat av: Annapajen

Jo då... jag läser allt ändå =) Du får pusha på Moa att va lite mer aktiv med bloggen oxå!

2009-03-24 @ 23:58:01
Postat av: Sofias mamma

Låter slitigt, hoppas du inte tar ut dig helt innan tentan är över...inte bra!!

2009-03-25 @ 18:41:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofias mamma

En guldstjärna till Moa från mig, som passar Eddie och städar!!! Tur för Sofia det....kramar från So-mamma

2009-03-25 @ 21:33:23
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Läser ju till socionom så "av var och en efter förmåga, till var och en efter behov"

2009-03-26 @ 15:49:46
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0