S: Nackskott!

Nåt jävla as här på Gitarrgatan har bestämt att fredagen den 20 mars är en alldeles utmärkt dag för att skjuta raketer. Skulle vilja använda deras rövål som rakethållare, så får vi se hur roligt de tycker det är. Hoppas pinnen är riktigt stickig så dom får röva full i flisor.
Min hund är LIVRÄDD för raketer, och det tog ett tag innan jag hittade honom nu efter att det smält utanför. Han låg helt stilla på golvet i hörnet mellan våra soffor. Lyfte upp honom, och han är helt apatisk och skakar emellanåt. Sen kröp han under Moas IKEA soffa, och där ligger han än. 



Lille bubben!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Stackars lille bubben!! Det var kurdisk nyårsafton, har ni glömt det....visades till och med på tv.

2009-03-22 @ 21:31:58
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aha...inte lätt att hålla koll på alla högtider! Konstigt att det inte sköts mer ändå, med tanke på hur många "såna" det bor här! =)

2009-03-24 @ 23:02:35
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Ewa

Men stackars Eddie! Så dumma grannar ni ha fått...

Gud va synd om honom...

Har du det bra annars i"stan" då sofia?Du längtar inte tillbaka till Arvika då? Jag vet e som längtar efter eddie i Arvika i a f....! Två förresten - jag med! Han va ju in en sväng hos oss för ngn helg sen,men han såg inte mig...det var bara sara han såg....Ha det bra sofia!

2009-03-26 @ 20:22:35
Postat av: Sofia

Hej Ewa! Jag har det allt bra här i Karlstad, och Eddie med! Nu har han mycket mer sällskap än förut, och två sängar att välja på när han ska sova. Vi kommer hem på påsk så då kan ni få låna honom lite!

2009-03-26 @ 22:29:02
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0