S: Nu är Eddie ren och fin!

Jag har duschat Eddie! Det var inte frivilligt från hans sida, jag tvingade honom. Han tycker INTE om att bada. Han börjar med att låta lite ynkligt och sen låter han mer och mer tills han typ skriker. Jag brukar vara klar ungefär när volymen på hans ångestskrik blir outhärdlig.




Kan man se mer olycklig ut?


Är han inte för söööt!!




Dags att gnugga sig torr. I soffan, på mattan, i Moas säng.


Ren och fin och nästan torr!

Precis när jag skulle ta kort hoppade han ner från ryggstödet. Blev ganska cool bild!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

"Ren och fin och nästan torr" - min favorit, en riktig höjdarbild!!!

Han ser verkligen ynklig ut och jag vet precis hur han låter! "Men ska han va fin får han lida pin"

2009-03-19 @ 20:13:23
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0