S: Snart smäller det

Tenta i externredovisning II i morrn då. Känns som jag pluggat hur mycket som helst, men när jag tänker efter är det bara tisdag, onsdag, torsdag och idag. Motivationen går upp och ner, för tisdag och torsdag fick jag mycket gjort, men idag och i onsdags blev det en väldigt lååång lunch och mycket prat. Josefine har varit min pluggkompis hela veckan.

Är nästan löjligt självsäker på att jag kommer klara tentan. Kan inte beskriva känslan varje gång jag gjort en övningsuppgift och jag har ett helt korrekt svar när jag kollar i facit! Jag blir så jädra nöjd! De gamla tentorna kändes som ett stort goddag yxskaft i början av veckan, och nu känns de inte så oöverstigliga längre. Gött som fan!
Har riktat in pluggandet på de stora uppgifterna som ger mycket poäng, och en del små grejer har jag helt hoppat över. Det känns inte som att det är värt ångesten att nöta vissa formler, för det ger ändå bara ett eller två poäng. Det räcker ju med 25 poäng av 50 för att få G.

Kl nio i morrn bitti är det dags. Bloggar om hur det gick efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0