S: Söndag

Ja, så är det söndag igen, och den är misstänkt lika söndagen för en vecka sedan. Kom i säng kl sex i morse, vaknade tolv med världens huvudvärk, som vanligt. Hade förberett ett glas vatten och en treo på sängbordet så jag hällde i mig den utan att behöva gå upp ur sängen!
Moa städade undan här, och jag gjorde ingenting, tittade inte ens på. Jag är så hjälpsam!!!

Kvällen igår var riktigt lyckad! Moa, Christin och jag gick till Bunkern vid tolv. Vi tyckte det var så hiiimla roligt och att stället var sååå underbart så vi skrev upp oss på deras jobblista. Man får ingen lön mer än dricksen och gratis mat under kvällen, men det kan vara kul att träffa lite folk.
När det stängde bjöd vi hem alla som ville på efterfest. Runt 15 pers ramlade det in här! Vi sjöng singstar till halv sex i morse. Stackars grannar! :( Hoppas de var bortresta! Nu blir det ingen fest här på ett tag. Vi bjöd bort nästan all alkohol vi hade i kylen till våra gäster, så nu har vi bara tre vinflaskor kvar.

Kvällen var som sagt riktigt skoj! Känner inte för att festa nästa helg igen, men blir väl kanske så ändå. Stannar jag i Kd är det tentafest på Rumpan Bar, åker jag hem till A-Town är det fest hos syster och utgång på Tiki. Hmmm, svårt val! Har inte varit hemma på en månad så det vore skoj att åka hem, men samtidigt vore det ju kul att festa här med mina klasskompisar och diverse andra studenter.

Lite pics från gårdagen:


Stefan och Christin sjunger singstar.


Jag ser på tv eller nåt.


Moa med en shamrock på kinden. Det var ju St Patricks Day-tema på Bunkern.




Från efterfesten. Såna här fina hattar kunde man köpa för 30 spänn med vi tiggde till oss en varsin helt gratis!


Han till vänster kanske ni känner igen från bilderna jag la upp från Kinky-festen förra lördagen. Då var han lite mindre påklädd än han är här.


Natasha och en med okänt namn
 sjunger singstar.


En jag inte vet vad han hette och Victor.


Våra fina hattar och en puttifrånkorv.

Kommentarer
Postat av: Moas mamma

Oj! Det såg ut att ha varit en kul kväll/natt! Själv har jag jobbat och utöver det varit flyttgubbe under lördagen. Olika falla ödets lotter!

Kram

Mamma

2009-03-22 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0