S: Storhandling!

Min kära sambo Moa blev med Christin till Willys och djuraffären idag för att storhandla. Nej, jag var inte med, för tanken var att jag skulle ägna tiden åt plugg i stället. Det gjorde jag inte.
I alla fall, så skötte Moa sig exemplariskt! Jag mailade en inköpslista och hon köpte varenda pryl som var på listan. Det enda hon misslyckades med var att köpa toapapper, två förpackningar hade hon tänkt köpa men kom hem med två förpackningar hushållspapper, något vi även köpte förra månaden fast vi redan hade. Så nu har vi tre förpackningar plus en öppnad. Vi behöver inte köpa sånt på hela året!


Summa 1042 kr. Det betyder att vi har 958 kr till småinköp. Gött mos!!!

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Ni är ju skitduktiga! Ha en trevlig resa, Moa! Och Sofia, läs inte ihjäl dig....kramar i massor

2009-03-26 @ 22:00:24
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej då mamma, det börjar faktiskt sitta nu! Känns som jag kommer klara tentan!

2009-03-26 @ 22:26:08
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0