S: Vår i luften!!

Har varit på en härlig promenad med Eddie. Gick en ny slinga igår som är alldels lagom, tar 35-40 min att gå. Gick samma väg idag, utan att gå vilse! =) Träffade fem hundar på vägen, och Eddie skötte sig exemplariskt, inga hysteriska utfall. Skulle ha tagit med kameran, inte för att det så så vackert ute direkt med all brun snö längs vägkanten, men det är ju så vårlikt! Asfalten är blöt av all snö som smälter, man ser till och med lite gräs! Man möter massa mammor med barnvagn och gamla tanter med rått-hundar, som passar på att gå ut i det fina vädret. Har hört på ryktesväg att det snöar i Arvika, hoppas det INTE kommer hit!

Skulle ha träffat Josefine och Emelie idag kl två för lite mer plugg, vi fick inte så jättemycket gjort igår. Kan det bero på att Josefine var på lite dåligt humör? ;) I alla fall så blev det inge av med det, så jag ska tvinga mig att sitta en timme själv här hemma.
Moa är på anställningsintervju för sommarjobb just nu. Hon är väldigt bra på att planera måste jag säga, hon bad mig kolla när nästa buss gick "för den jag skulle ta går nu" och då hade hon precis kommit ur duschen och skulle föna håret. Bra timing! Hoppas hon hann i alla fall.

Nu blir det plugg!


Har inte sett några tussilago än, men snart så! Ett säkert vårtecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0