S: Woho!!

Gissa vem jag såg på tågstationen i Karlstad när jag väntade på tåget!! Lars Eriksson som var med i idol i höstas! Jag bara älskade hans musik och brukade kalla honom för The love of my life. Gissa nu vidare om han skulle med samma tåg! Och han gick in i samma vagn som mig! OCH satte sig bredvid mig!!!!!!!! Hur coolt är inte det!! Och jag pratade med honom!! Han ska spela på Ritz ikväll fick jag veta. Och att han snart ska spela in sin skiva. Ja, vi pratade om allt möjligt jag och Lars =) Han visste inte vart varken Ritz eller hotell Arkaden låg så när vi gick av i Arvika följde jag och syrran honom dit. Så nu kan man nästan säga att jag är tjenis med Idol-Lars!

Vilken bra dag detta kommer bli, först tentan som gick som en dans, sen åka tåg med Lars och så fest ikväll!! Är nästan lite sugen på att gå på Ritz ikväll i stället, för jag gillar hans musik så det vore ju bra att passa på när han är i Arvika. Hmmm....får se vad som händer.


Min nya polare utanför Ritz

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är bara sååå häftig, här i Sthlm är det inte lika kändistätt :(

2009-03-28 @ 20:55:54
Postat av: Sofia

Jag vet! Vi är typ ihop nu, typ ihop alltså!

2009-03-28 @ 21:42:04
Postat av: Christin

Ööh, det där är min gamla elev från Komvux Karlskoga. Han var inte lika häftig då...

2009-03-29 @ 01:55:00
Postat av: Sofia

Han är inte så häftig nu heller, himla ödmjuk kille!

2009-03-30 @ 19:40:41
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0