Så här känns det i min hjärna nu



                                                        POSITIONERING

                                                                                                                                      
                                                                                                                                                       beslutsprocess


Marketing concept



                                                              segmentering



   distributionskanaler                                                                          
                                                                                                               integration



                                                                                                                                                                                   kanalval


                             marketing planning



Det snurrar i huvet av alla ord och begrepp och teorier. En del sitter riktigt bra nu, och en del fattar jag fortfarande inte innebörden av. Nu tar jag en paus för Medium på fyran, sen blir det plugg nån timme till och sen lägger jag ner. Det värsta som kan hända är att jag får göra omtentan men det kommer jag inte vara ensam om i så fall.

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Du har i alla fall lärt dig en massa fina ord.

Säger bara lycka till och försök att sova i natt nu. En omtenta är ju ingen katastrof....nattkram

2009-03-12 @ 21:06:49
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej det är ju inte det, de flesta misslyckas ju på första tentan.

Kram

2009-03-12 @ 21:13:08
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Richard Richardson

Visst skulle det va skönt att va ''lillchef'' på Richardsons igen....

2009-03-12 @ 21:47:11
Postat av: Sofia

Haha nej Janne jag trivs ganska bra, men tentorna är inge roliga! Ska lillchefa över dig i sommar! =)

2009-03-13 @ 07:12:26
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0