Shopping

Idag medan duktig Sofia har varit hemma och pluggat rymde jag med Emma in till Karlstad. På begäran av Sofia var jag på Djursjukhuset och hämtade lite gratismat till Eddie, sen bar det iväg till Rusta för att inhandla en ny matta till hallen. Vi hade tänkt en blå men när vi kom dit tyckte jag att röd var en bättre färg och ringde och övertalade Sofia att det var den vi skulle ha. Sen bar det iväg till Bergvik för Emma skulle inhandla kläder, jag var med som smakråd .

Väl hemma hittade jag Sofia och Josefine i köket där dom satt och pluggade inför morgondagens tenta.
Jag beslöt mig för att fortsätta min huslighet och "sydde" upp några gardiner som jag hängde i mitt cell-liknande rum.

Nu ska jag snart lämna Sofia igen för att se på film hemma hos Christin. Stackar Sofia som får sitta här med sina tråkiga böcker.



Tada! Den nya mattan


Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Nu blev ju hallen mycket, mycket snyggare!

Var finns resultatet av frisörbesöket?

Glöm inte medicinera Eddie i morrn kväll, när han ska ut och åka bil i natten....kramar i massor

2009-03-12 @ 19:02:19
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har inte orkat lägga upp några frisyrbilder, det kommer när jag är lite mer i ordning i håret! Och ja, jag ska komma ihåg att droga Eddie i morrn så han är lugn å fin i bilen!

2009-03-12 @ 19:49:38
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0