M: Det är synd om människorna

Då menar jag mest mig. Jag läser och läser men det börjar kännas som om det är fullt. Jag önskar att jag kunde ta bort lite onödig kunskap för att få plats med allt det nya.
Idag var biblioteket stängt(mitt andra hem), vilket jag tycker är fruktansvärt orättvist. Varför ska jag drabbas bara för att det råkar vara en röd dag? Som student är det inte längre viktigt med  helg  eftersom vi kan ha det lite när vi vill. Så nu i tentatider är det väldigt ovälkommet med  helg och varför är det bara 24 tim på ett dygn? Just nu skulle jag behöva minst 48!

Imorgon är mitt andra hem öppet igen. Jag tänker sitta där tills dom slänger ut mig vid åtta!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Lycka till imorrn!

2009-05-22 @ 19:43:42
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Moa

tackitack

2009-05-22 @ 21:53:50
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0