M: Grillning

Igår kom Erika, Thomas med tillhörande kompis Kjell hem till Gitarrgatan och grillade! Det var varmt och skönt i solen. Sen så tvingade Erika mig med ut och in på Glada Ankan. Det var fruktansvärt mycket folk, vi kunde knappt röra oss där inne. Så vi stannade bara till två och sen åkte vi hem! Det var skönt och inte komma hem mitt i natten för en gångs skull!

Precis som Sofia så kommer inte orden direkt av sig själv idag! Men jag tänkte iallafall bjuda på några bilder!!


Här grillas det


Moa i solen


Fruktansvärt mycket mat, som vanligt


Jag och Erika hittade en uteservering!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad trevligt det ser ut!

2009-05-02 @ 19:00:26
Postat av: Moa

Det var det!!

2009-05-02 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0