M: Hoppla

Idag tar jag mitt pick och pack och drar till huvudstaden. Jag ska agera hotelvärd för Emelie och Veronika. Det är väldigt praktiskt och ha en mamma i Stockholm ibland, speciellt när hon bestämmer sig för att åka till Turkiet och vi kan ha hela lägenheten för oss själva. Gratis boende är aldrig fel! Hon har fyllt kylskåpet och lagat mat åt oss. Min mamma är nog bäst i världen.
Tanken är att när tjejerna drar till Solvalla på lördag, ska jag sitta hemma och skriva. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå.
Jag har även Systembolagstjänst ( handla åt dom andra) så vi får se om tiden räcker till tråkiga aktiviteter som att skriva om mig själv.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0