M: Pause

Idag är jag duktig. Idag kom jag upp ur sängen vid sju och var på plats utanför biblioteket samtidigt som Johanna kl åtta. Vi sprang på Therese inne på biblioteket hon satt duktigt och läste Giddens och Cullberg. Senare kom Christin och gjorde oss sällskap. Nu börjar min stackars hjärna säga STOPP men jag struntar fullkomligt i vad hon vill, jag tänker stanna här tills dom slänger ut mig.J ohanna har gått hem en sväng men lovade komma tillbaka med mer böcker till mig. Jippi... Huvudvärken borde snart vara borta(har bett Johanna ta med piller hemmifrån) och då kan jag börja läsa igen.
Såå trött.
Såå omoitiverad.

Försökte prata med mamma men upptäckte att jag har svårt att tala i hela meningar. Hon tyckte nog att jag var otroligt tråkig och konstig. Men jag behöver nog bara en kopp kaffe eller två. så blir jag normal igen.

Over and out


Kaffe med budskap elle förmaning beroende på humöret



Christin äter en välbalanserad kost
Och i bild även min välbalanserade kost: tuggummi, cola, juice , godis och kaffe


Ännu mer papper och böcker och datorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0