M: Varmt

Idag har det varit fruktansvärt varmt. Jag placerade mig på balkongen efter att Emelie och Veronika åkte iväg till Solvalla. Tanken var att jag skulle skriva lite på min essä. Det gick halvbra, jag skrev lite kollade på facebook mycket. Vid två kom jag på att det var lördag och ifall jag skulle hinna gå på Systembolaget fick jag nog röra mig snarast. Som den vana stockholmsbo jag är hoppade jag på en buss till närmaste bolag. Där inhandlades vi och öl till ikväll. Hoppas bara inte tjejerna somnar det första dom gör när dom kommer innanför dörren.
Pratade med pappa när jag satt på bussen. Han sa föräldriga saker som " drick försiktigt, tänk på att det är varmt" och "akta så du inte hamnar in något dike".

Nu lagar jag mat, misstänker att resultatet inte är fantastiskt men det duger nog. Mina smaklökar har tillfälligt slutat fungera kan vara en bieffekt av allergi och öl. Eller så är jag trasig helt enkelt.

Over and out

 

Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0