S: Campusfesten

Oj oj vad jag är pigg idag! Gick upp tio och drog med syrran på en promenad uppe runt Campus för att se på förödelsen från igår.
Gårdagen ja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men hade himla roligt ändå! Vi satt och förfestade ute i solen, så himla najs! Grillade ganska sent, vid åtta nio tror jag, vilket gjorde att jag blev mätt som bara den och inte orkade dricka så mycket mer vin efteråt. Alltså blev jag inte alls full. Vilket känns väldigt bra idag! Vid elva satt vi fortfarande kvar hemma och då fick vi höra att det var väldigt lite folk kvar uppe vid campus för att de flesta dragit vidare redan. Så då gick vi upp en sväng för att kolla. Och det var ASMYCKET folk! Folk överallt! Tog lite kort, men min kamera är inte bra på att ta bilder på kvällen när det är mörkt. Vi gick ett varv mellan husen och kollade. Folk hade dragit ut hela möblemang från de gemensamma köken och satt ute i soffor, fåtöljer och stolar. Vi såg tre polisbilar men de kunde nog inte göra så mycket mer än att bara titta på. Det var krossat glas överallt och allmänt skräpigt. Kände ingen som var däruppe, och hade jag gjort det hade jag aldrig hittat dem ändå. Moa var inte riktigt lika nykter som mig och syrran, men hon följde med ner med oss. Hon stannade vid dikeskanten för att ta av sig skorna som skavde. Helt plötsligt ser vi att hon bara försvinner. Hon hade vält ner i diket! Det var det roligaste jag sett nånsin!! Skyndade dit med kameran för att föreviga denna hysteriskt roliga händelse men hann inte innan hon kravlat sig upp. Synd, mycket synd...!

Nu har syrran precis åkt hem, och Moa och Erika ligger i varsinn soffa och kolla på Simpsons. Ska nog göra dem sällskap.

Här får ni lite bilder:


Söta Emelie från min klass har gått från brunett till blondin sen jag såg henne sist.


Erika var på G


Emelie satte upp mitt hår i en jättefin frisyr a'la Amy Winehouse


Enda bilden från Campusfesten där det syns något. Känner dock inte personen som så glatt poserade framför kameran.


Här ramlade Moa ner. Kommer gräma mig för resten av livet att jag inte hann med att ta kort med henne i diket!! Men Moa är nog ganska glad för det.


Moa med skorna i händerna i stället för på fötterna...


...vilket hon hade hela vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0