S: Arnes bror var på besök!

Kommer ni ihåg Moas lyckliga inlägg om spindeln Arne? Och att jag lejde en mördare som lekte ihjäl Arne och spottade ut honom på mattan i vardagsrummet?

Nu har jag träffat Arnes storebror. Och dammsugit upp honom. Spindlar dör ju av suget när de åker in i dammsugaren, så det finns inte en chans att han kryper ut igen, och jag dammsög i tio minuter efteråt också så det skulle lägga sig ett tjockt lager med damm över Arnes döda bror i påsen. Moa säger att de inte alls dör, och att hon har varit med om att de kryper ut igen genom slangen. Det kan ju inte stämma heller!! Eller hur? Jag har dammsugit upp massa spindlar och INGEN har kommit ut igen. Såna som säger sånt vill bara skrämmas. Det finns ingen sanning i det påståendet. Möjligtvis att det kan hända om man har en riktigt kass dammsugare, t ex en från Konsum, Rusta, Ö&B eller Hemma. Men en redig Richardsons-såld Electrolux suger ju så förbannat bra att de dör på en gång.


(Tänkte lägga upp en spindelbild men det ryser mig av olust bara av att skriva det här inlägget och tänka på spindlar över huvud taget. Pappa berättade om när han klättrade ner i en avloppsbrunn nyligen för att plocka upp syrrans katt som irrat bort sig där nere. Det var stooora spindlar där sa han. Såna med både stor kropp och tjocka ben. BLANKA ben. Usch, nu fick jag gåshud igen. Ni får klara er utan en bild, googla själva om det är så viktigt)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tror fortfarande att dom överlever... Arne med familj överlever allt!! Dom bara ser döda ut. Tänk om det var Arne fast som zombi!! Tänk om han kommer och äter upp dig natt!!

2009-05-11 @ 21:50:53
Postat av: Sofia

Inte en chans!

2009-05-11 @ 22:07:14
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: helen

hahaha! ;) fy fan!! shit!! æckligt!! Brr. . uff, tænkt de som ær lurviga ;( blææææ, hoppas din superdammsugare kills it!!

2009-05-12 @ 13:01:48
URL: http://helojn.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Spindlar borde inte få finnas! Det ryser mig bara jag tänker på dem... Fy satan!

2009-05-12 @ 15:11:52
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0