S: Eddie ska få en kompis!

I morgon är det ju tydligen helgdag vilket innebär att biblioteket är stängt. Jag suger på att plugga hemma, det finns tusen grejer att göra i stället. Som idag t ex, då tänkte jag sätta mig och börja på etikarbetet. Måste få det klart så fort som möjligt så jag kan börja tentaplugga. Köket här hemma såg ut som en katastrof efter helgens fest: servetter och ballonger på bordet, extra stolar, massa påsar med pant och glas och massa disk på diskbänken. Så jag röjde upp i köket för att kunna sitta där och skriva. Fint blev det! Men blev såklart inge skrivande ändå, har bara läst lite om själva ämnet i boken och googlat lite.
Så till rubriken: Moas kompis Johanna kommer hit kl 11 i morrn för att plugga, och då ska hon ta med sig sin hund! Han heter Baileys och är i size med Eddie tydligen. Han kunde vara lite ettrig mot andra hanhundar men vad gör det, Eddie kan ju vara ettrig mot alla hundar! Hoppas de kommer överens, vore så kul för Eddie att få en kompis att leka med. Ryker de ihop får vi väl dela på dem helt enkelt. Hör bara: Eddie och Baileys. Baileys och Eddie. Låter det inte som en match made in heaven?? 

I ugnen står nu en potatisgratäng med kassler i, hoppas det blir gott för jag är ashungrig. Nu blir det extreme home makeover med de obligatoriska tårarna på slutet när familjen få se sitt nya vräkiga lyxhus, och sen Greys Anatomy med massa hunkiga läkare. En perfekt kväll helt enkelt! =)


Mmmm, potatisgratäng!
(Tänk Homer Simpson när ni uttalar det i huvudet)



Ett kök utan disk! I love it!!


I brist på riktiga hundkompisar brukar Eddie leka med en ananas

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så fint du gjort, du kan om du vill!! Nu blev jag riktigt Eddiesjuk....kramar till er!

2009-05-20 @ 20:16:44
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klart jag kan!

Eddie har det så bra så, bara så du vet!

2009-05-20 @ 21:23:29
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0