S: Färdig för idag

Nu är jag nog klar för idag, ska bara läsa lite i läroböckerna innan jag somnar. Har några timmar på mig i morrn förmiddag också.
Sannolikheten att tentan går åt helvete skulle jag bedöma som ungefär 50 %. Jag har ju bara läst på gamla tentor, och inga av essäfrågorna har varit lika på de tre tentorna jag har. Alltså kommer det helt andra essäfrågor än de jag har läst på = de som kommer på tentan är helt andra än de jag läst på. Pluggar ju taktiskt så jag har koncentrerat mig på det jag vet kommer, resten har jag struntat i. Har jag riktigt tur med frågorna däremot (vilket jag har haft på de två tidigare!) finns det en god chans att jag kan få ihop de 40 poäng som krävs för G. Men min goda tur borde ju vända snart i och för sig...

Äsch, det går att analysera utfallet i en evighet, med massa om och kanske och förhoppningsvis. Är nog rätt åt mig om jag kuggar, har inte pluggat ihjäl mig direkt! =)

Dags att se på lite Seinfeld och sen läsa och sen sova.

Natti


Maslows behovstrappa sitter som ett smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0