S: Greetings from Africa

Igår fick jag brev från mitt fadderbarn i Gambia! Och idag en uppdatering från Plan med nytagna bilder på honom. Han var tre när jag "skaffade" honom, nu är han åtta! Åren går fort. Har fått snart tio bilder på honom, vore kul att göra ett collage och sätta upp på väggen. Han får sitta på kylskåpet så länge!
Har inte skrivit brev till honom, Saasongme heter han förresten, på ett halvår, så nu fick  jag äntligen iväg ett brev med två bilder. Det går att maila och bifoga bilder på Plans hemsida, hur smidigt som helst! Har inte råd att skicka någon present till honom just nu, får bli i sommar när jag får riktig lön.

Nu ska jag till skolan och lämna in fem kopior av vårt arbete.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va nog otydlig kanske.. Gick kursen i 8 veckor så jag tycker att jag borde fått ca 14000 ut.. men det får jag inte =(

2009-05-20 @ 18:32:57
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0