S: Happy happy!

Skippar etiken klockan åtta i morrn och kör grupparbete med Josefine klockan tio i stället. Jag fick lite gjort idag men inte så mycket som jag hade tänkt. Det är så förbannat tråkigt det vi håller på med! Vi ska välja ut några formella styrmedel som två olika företag ska använda sig av. Har skrivit om benchmarking idag, goddag yxskaft liksom. Kommer garanterat aldrig ha nytta av detta. Men, som jag skrev igår: bara att härda ut och sen börja med en roligare utbildning till hösten i stället! Nästan så jag längtar, miljövetenskap tycker jag ska bli så himla intressant! Tur att jag har såpass bra betyg att jag vet att jag kommer in, jobbigt att vara nervös inför antagningsbeskedet. Tack Sofia 16-18 år för att du fixade gymnasiet så bra! =)

Och ja, jag är på mycket bättre humör nu!


Soon to be trädkramare och miljömupp!

Kommentarer
Postat av: Intenso

härligt att du på bättre humör

2009-05-13 @ 09:04:57
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Sofias mamma

Gott att höra att dagen idag är bättre än den igår!! Du kan om DU VILL, det vet du ju redan...kramar i massor och GLÖM inte Eddie!!

2009-05-13 @ 17:59:06
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0