S: Helvetesjävlaskit!

Har en ovana att inte stänga skåpluckorna efter mig när jag rotat runt i skåpen här hemma. Nu fick jag mitt straff, för PANG sa det så så gick jag in i luckan på överskåpet och slog i tinningen så in i helvete i hörnet på skåpluckehelvetet. Jävlar vad ont det gjorde, och jag blev tvärförbannad! Slog igen skiten men den smällde inte igen så hårt som jag ville.
När jag slår mig på saker, går in i bordshörn och snubblar har jag en tendens att vilja ge igen på objektet i fråga, så att det ska få lika ont som jag fick. Jag slår näven i bordet, sparkar till det jag snubblat på och skriker långa ramsor med svärord. Jag hämnas! På ett dött ting! Men det känns lite bättre efteråt i alla fall.
Mitt humör just nu är inte på topp. Jag är godissugen som FAN, ont i magen av mensvärk, det är SKITKALLT ute, det blåser ASMYCKET, bara skit på tv, fast det borde jag inte ens veta eftersom jag ska skriva på ett jävla "case" som det så fult kallas på universitetet, dagen går långsamt och skrivaren funkar inte eftersom det är slut på ALLA fyra färger och den vägrar skriva ut i bara svart för att "bläcknivån är för låg för säker skrivardrift". HAHAHAHAHAHA det var det dummaste jag hört, det är bara de penningkåta utsugarna på HewlettPackard som vill tvinga mig köpa färgpatroner fast jag inte behöver .... ja, det var väl allt jag irriterar mig på för stunden.


Det är fler än jag som är på dåligt humör...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad härligt. Hade också velat ha en liten mindre modell av henne. ;-) Hade varit bra mycket smidigare!

2009-05-12 @ 22:20:19
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0