S: Jag lever, har bara inte tid!

Syster är på väg hit för att festa med oss i kväll! Så är även Johanna. Och Erika. Och antagligen Emelie + 1. En grill har skänkts oss, tack Johannas mamma! Sju liter vin står i kylen, och syrran tar med tre liter till. Tio liter vin på fyra pers!! Tror inte allt går åt.
Våra sista kronor har spenderats på konsum. Vi köpte tändvätska, ost, potatissallad och dricka. Laxen ligger i marinad (två olika sorter ifall min honungsmarinad inte faller syster i smaken). Moa är i duschen. Solen lyser med sin frånvaro, jävla skit-yr.no! Men humöret är på topp ändå!!!

Just ja, jobbade igår också. Det var mycket, MYCKET lugnare än förra gången. Blev inte ens svett denna gång. Dricksen var inge att hurra för, 24 kr per skalle. Men glömde den när jag gick hem så det är skitsamma.

Nu ska jag nog ta ett glas vin och låtsas att solen skiner!



Vin vin vin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får ni i er allt det drickbara, så är ni nog inte sååå pigga i morrn! Ha det nu riktigt trevligt....och glöm inte Eddie!!!

2009-05-23 @ 18:58:43
Postat av: Sofia & Moa

vi har också en blogg tsm och vi heter också moa & sofia, haha =)

2009-05-23 @ 21:00:24
URL: http://moaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0