S: Jävla internet!

Nu har det hänt igen. Mitt internet bara hoppade ur och ville inte funka igen. Körde diagnostiseringsblablabla men icke! Men så vips så loggades jag in på msn. Konstigt.

Nu är det snart dags för tenta. Känsla: inte lika panikartat som igår. Nu är jag rätt lugn för att jag vet att jag kan inte påverka reslutatet mer, och det går antagligen åt helvete men jag lär vara långt ifrån ensam.

Bloggar sen ikväll, när jag blir travänka! Ensam heeela helgen, Moa ska på elitloppet med Emelie och kommer inte hem förrän på måndag kväll. Men det ska bli fint väder sägs det och jag har ju ytterligare en tenta att plugga till så jag kan hålla mig sysselsatt om jag vill.

Hejs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0