S: Lite partypics

Mår helt fantastiskt bra idag. Men var ju inte så aspackad igår heller direkt, känns väldigt skönt idag. Har inte en endaste liten anledning att ha ångest, hur gött som helst!! Och idag MÅSTE jag plugga lite, så då underlättar det att man är pigg. Känns som att vi kommer få komplettering på vårt arbete, vi är inte riktigt lika seriösa som de andra grupperna som skriver sammanfattningar och allt möjligt tjafs som inte måste vara med.
Har fått sms av plastikkirurgen från igår, sköter jag mina kort rätt kanske jag får ett par nya boobs helt gratis! =) (obs, ironi)

Här kommer lite bilder från igår
(Min kamera är helt kass, seg så innihelvete och tar väldigt ofta suddiga bilder. Anna, önskar mig en ny i födelsedagspresent!!)


Magnus, Malin och Björn


Johanna, Björn och Anna


Martin, Magnus och CG


Kommer inte ihåg vad hon heter, Christer och Pernilla


Christin fick såpbubblor av Bibbi


Bibbi, som jag gick på Harrys med.


Stefan gillar singstar.

Kommentarer
Postat av: Intenso

ja, det är ju så



härliga bilder :D såg roligt ut

2009-05-17 @ 15:21:42
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkiga bilder

2010-09-18 @ 01:34:52
Postat av: ertyu

Inte tråkiga men inte så sexiga och festliga

2010-09-18 @ 01:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0