S: Måndag

Nedräkning till tenta: 3 dagar och 15 timmar. Har precis börjat med pluggandet men än så länge känns det inte helt kört i alla fall. Josefine svarar på gamla tentafrågor i etik och jag tar de i organisationsteori. Bra upplägg! Dessutom är etikarbetet nästan klart nu också. Bara lite fotnötter som ska in.

Har precis betalat räkningarna också, tack vare en oförtjänt fet lön från jobbet ser det inte alltför mörkt ut på den fronten heller. Men det är länge tills 25 juli när jag får en riktig lön nästa gång! Gäller att hushålla. Men det kliar i fingrarna efter den blåa klänningen från Forever21...men jag borde inte och jag ska inte heller. Jag har inte råd!!

Se vad vi åt till kvällsmat! Operation Töm frysen har börjat, så idag tinade vi upp räkor och gjorde räksallad. I morrn blir det currymarinerade kycklingfiléer på grillen! Köpte grillkol idag så nu jädrar ska det grillas! Sen har vi en fläskfilé och massa strömming kvar som vi måste äta upp. Så matkostnaden blir nog inte alltför hög de här sista två veckorna.


Räksallad med ägg, avocado och massa annat göttigt.

Kommentarer
Postat av: helen

Mums!! tur man ska ha lunch alldeles snart:)

2009-05-26 @ 11:04:12
URL: http://helojn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0