S: Now were talking!!

Nu äntligen hände det grejer! Nu har Kronoparken äntligen levt upp till sitt rykte! Jag menar, jag har hittills tyckt det varit mycket snack och lite verkstad, om ni fattar vad jag menar. Man hör så mycket om att det är en jävla massa kriminalitet här, men har vi sett nåt? Nej, inte ens en liten snattare har vi sett! Men NU kan jag äntligen försvara mitt val att bo här, i gettot!!

Skulle gå ut på baksidan och sätta mig och läsa lite i ekonomistyrningsboken, när jag ser att det står en polisbil PRECIS utanför min uteplats!!!!!!


Snyggt ställe att stanna en person på?? Vet inte vad han i den blåa bilen hade gjort, men han stod och snackade med en av poliserna vid sin bil medan den andra polisen ringde ett samtal. Körde han för fort? Är bilen stulen? Är föraren full??? Mystiken tätnar...


Det var en till person med mitt i smeten, en med snaggat hår och svart hood tröja. Inga fördomar här, men han såg jääävligt kriminell ut. Det är han som står bakom den blåa bilen. Tror han var med i bilen som blev stoppad.


Historien slutade med att föraren av bilen fick lämna sitt telefonnummer och säkert massa annan info, polisen skrev av regnumret och sen fick han åka. Han som såg kriminell ut satte sig bak i polisbilen och åkte med dem. Han kan inte ha varit polis, för han hade ju vanliga kläder på sig. Vad hade han gjort? Var han internationellt efterlyst?? Låg det ett lik i bagageluckan på bilen, och den hade öppnat sig av misstag så en hand hängde ut? Varför fick i så fall föraren åka iväg med sin bil? Var det kanske Usama Bin Laden som rakat av sig skägget?? Så många frågor, så lite svar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0