S: Sista rycket

Gissa när jag har lektion nästa gång? På måndag. Inte i morrn, utan måndag nästa vecka!! Är alltså ledig hela veckan. Gött att slippa passa tider. Men kan tyvärr inte bara ligga i solen och lata mig. Mitt uppskjutande av plugg straffar sig nu. Här är mina planer fram tills sommarlovet:

Måndag och tisdag: jag och Josefine ska skriva klart arbetet i ekonomistyrning
Onsdag: Lämna in arbetet kl 12, sen träffa Johanna, Ida och Bea för att diskutera ett grupparbete i etik. Vet inte hur vi ska hinna med att göra detta arbete faktiskt.
Torsdag och fredag: tentaplugg, fredag kväll ska jag jobba på Bunkern
Lördag: Campusfest
Söndag: Troligtvis bakfull
Måndag: Ekonomistyrning och sen tentaplugg
Tisdag: Seminarie och tentaplugg
Ondag: Sista lektionen i organisationsteori innan tentan
Torsdag: Tentaplugg 
Fredag: Tenta i organisation och etik
Lördag: Bryggan har premiär. Har jag verkligen tid att gå dit?? Troligtvis inte.
Söndag - Torsdag: Tentaplugg i ekonomistyrning dygnet runt. Etikarbete?
Fredag 5 juni: Etikarbetet ska lämnas in. Tenta i ekonomistyrning.
 
Sommarlov!!! En vecka, sedan jobb resten av sommaren. Men det ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0