S: Sköna maj!

Sitter hos mamsen nu och väntar på middagen. Är alltid hungrig som en häst dagen efter jag druckit. Det blir matjessill, gräddfil och potatis. Jädrar va gött! Det du Moa! Nu blir du avis va?? =)

Igår åkte jag och Eddie till Arvika. Mamma mötte mig vid stationen och körde mig till syster Anna. Där blev det fest med det vanliga gänget: Therese, Kimmi, Erik och Peter och några till. Hade så himla kul på förfesten! Vet inte om det var för att vi kunde sitta ute på balkongen hela kvällen (frös så jag skakade på slutet men jag gav inte upp) eller om det var att vi hade så roliga samtal, eller om det var för att mitt vin rann ner som vatten, men skoj hade jag. Vi drog ner till Tiki runt tolv tror jag och in på skumpartyt. Gjorde mitt bästa för att undvika skummet och det gick ganska bra faktiskt. Skorna blev ju dränkta men resten av mig höll sig torrt. Syrran verkade trivas på dansgolvet, hon kom fram till mig helt sjöblöt med håret på ända och skum överallt och bara log lyckligt. Vi är inte direkt lika jag och min syster!
Det var mycket smått ute, inte så mycket känt folk. Förfesten var bra mycket roligare än krogen, men det brukar jag alltid tycka.

Nej, nu ska jag ut i solen igen. Har suttit ute flera timmar och lär bränna mig, men det är ju så skööönt. Är inte så bloggsugen märker jag, i vanliga fall skriver orden sig själv men inte idag. Jag tog lite kort igår men orkar inte lägga in några bilder, ni får läsa ändå.

Hejs så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0