S: Slut på följetongen hoppas jag...

Fick ett sista mail av Elite fucking Ladies:

"Hej Sofia!
Tack så mycket för ditt mejl.
Vi har tyvärr hög belastning men vi kommer att ta hand om din retur och att återbetala pengarna innan fredag.
Vi ber så mycket om ursäkt för förseningen.
M.V.H
Elite Ladies"


VA??? Inte mer än så? Hade hoppats på ett lite mer unikt svar än detta som verkar författats enligt standardformulär 1 A. Ett litet "du behöver inte vara otrevlig", eller "vi hoppas att du trots allt väljer att handla hos oss igen", eller ännu bättre "SNÄLLA SNÄLLA SOFIA, ÖVERGE OSS INTE!!!! HANDLA IGEN, VI SKA SKÄRPA OSS, JAG LOVAR!!!!!!!". Men tji fick jag.
Men men, får tillbaks typ 300 kr på fredag då, det behövs på mitt överbelastade konto =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0