S: Snart jobb

Nu ska jag snart gå ner till Bunkern. Igår var jag noll motiverad att jobba, men idag känns det helt okej! Gratis mat, dricka och godis sitter fint nu, när kylen ekar tomt och vi har tio kr  i matkassan. =)
Som tur är är vi tre som jobbar även idag fast jag antagligen inte räknas som ny nu när jag jobbat en gång förut. Inte en chans att jag hade klarat av att vara ensam i köket! Ska jobba ihop med Micke som jag jobbade med förra gången, och Camilla ur styrelsen om jag inte träffat förut. Det borde bli ganska lugnt idag tycker jag, för även om ölen bara kostar 20 kr är det mycket om man är luspank såhär tre dagar innan CSN-pengarna. Och i morgon är det som bekant campusfest så de flesta borde lägga krutet och de sista kronorna på alkohol tills i morrn i stället! 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0