S: Söndag

Som vanligt har det inte blvit nåt bloggande för mig under min arvikatripp. Kom i fredags kväll, blev hämtad av syster och Kristian i hans coola Galant, sedan blev det tacos, tv och film. Kristian var röd som en kräfta efter att ha vistats i solen hela dagen. Igår gjorde jag om samma misstag, solade hos mamma och hos Josefin hela dagen och brände mig på bröstet och i ansiktet. Det ser ut som jag har en vit bikini på mig, resten är rött. Önskar jag hade mer av pappas pigment än mammas!
Lördag kväll hade vi fest hos Anna, det vanliga gänget och några nykomlingar. Bland andra Helen, hennes blogg hittar ni här. Drack lite väl mycket och blev liiite för full. Jag förvånade mig själv över hur inte principfast jag är. Bloggade ju för ett tag sen om en kille som jag lagt ner. Raderade till och med hans nummer, så att jag inte skulle kunna höra av mig vid tillfällen som igår till exempel. Men träffade honom igår och tjatade till mig att få sova där. Så mycket är mina löften värda! Men det var mysigt i alla fall. Var inte så pigg när jag vaknade, har aldrig känt mig så som jag kände då. Mina muskler var som spagetti, helt orkeslösa och darriga, och jag låg kvar i hans säng bra länge innan jag orkade ta mig upp. Svettades och frös om vartannat. Kravlade mig i alla fall upp och gick den jobbigaste promenaden nånsin hem till syrrans lägenhet. Stapplade uppför alla miljoner trappsteg och väl inne kastade jag av mig kläderna och välte mig ner i soffan. Där låg jag och kallsvettades och frös ett tag. Fick i alla fall i mig lite mat och sen sov jag några timmar till. Gick till mamma när jag piggnat till lite. Nästa helg på mitt kalas ska jag absolut ta det lugnare!

Ikväll har jag och syster kollat på söndagsparty och degat i soffan. Nu ska jag lägga mig och sova, och det ska bli så skönt! Åker med Anna till Kd i morgon för hon ska på butikschefsmöte på Bergvik. Jag och Eddie tar bussen hem därifrån. Sen blir det plugg inför sista tentan i ekonomistyrning.

Bilder lägger jag upp i morgon.

Hejs hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det beste var vell att mrX var nykter?:) you go girl!!!

å jeg er enig i kristians übercole galant, åkte i den i onsdags å den finns always in my mind!:)

2009-05-31 @ 23:30:50
Postat av: therese

var forresten min kommentar!:)

2009-05-31 @ 23:31:42
Postat av: Sofia

Förstod det av den norska stavningen! =)

2009-06-01 @ 18:38:44
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0