S: Spådomar

Har glömt att berätta att jag blev "spådd" i helgen. En av de norska guttera skulle stajla genom att spå mig i handen. Jag misstänker att han lärt sig det tricket i The Game av Neil Strauss. För er som inte läst den boken handlar den kortfattat om hur man raggar på tjejer genom en massa knep, varav ett är att få tjejen intresserad genom att spå henne. Ett annat är att ge en komplimang följt av en diss, för att hon ska känna sig förorättad och bli intresserad, typ. Jag frågade honom om han läst The Game, vilket han självklart förnekade. Jag har läst den just för att känna igen såna typer! Mig ska ingen få ragga upp genom ett trick i en bok!

I alla fall. Han spådde min hand och såg att jag hade en lång och fin livslinje. Trevligt! Min "lycko"-linje var däremot kort, och även den som visar rikedomar i livet.

Slutsats: Jag kommer leva tills jag blir hundra, men vara jävligt olycklig och jävligt fattig.




Kommentarer
Postat av: stefan

Jag har den boken.... den är värdelös... patetiskt av gutten att tro att de knep som presenteras där skulle funka.

2009-05-19 @ 10:05:44
Postat av: Sofia

Tror nog det kan funka på lite osäkra tjejer. Men inte på mig, jag har ju genomskådat tekniken! (Eller genomskådat, jag har köpt boken och läst den)

2009-05-19 @ 21:31:27
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0