S: Woho!

Mötte Josefine på biblioteket för lite grupparbete. Det blev mycket prat om bloggar, knark, begravningar och mord. Skrev åtta rader om benchmarking, Josefine skrev fyra rader om internreovisning. Vi är så effektiva!!
Josefine var tvungen att dra lite innan tolv för hon skulle till Kristinehamn på anställningsintervju. Hon har sökt jobb som truckförare, hoppas hoppas hon får det! Alternativet är att läsa en sommarkurs i statistik, kan inte tänka mig något tråkigare.

Solen skiner idag, det blåser inte alls så mycket som igår och det är till och med ganska varmt! Ska plugga lite nu så jag kan lägga mig i solsängen när solen kommer på baksidan vid fyratiden. Jag känner mig motiverad! Woho!!


Kommentarer
Postat av: Intenso

begravning, mord... hemska ämnen

2009-05-13 @ 15:07:06
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0