S: Ett inlägg!!

Jag har bloggat oerhört dåligt på sistone. Känner att jag inte har så mycket att skriva om längre, fantasin tryter. Går ju mest i skolan under vardagarna och helgerna spenderas hos kärleken i Arvika. Då finns annat att göra än att blogga.

Just denna helgen blev extra lång, för jag gav mig själv ledigt från föreläsningen på torsdag och åkte till Arvika redan på onsdag. Onsdag till söndag, då snackar vi långhelg! Jag har varit på två kalas, först på Daniels 25-åskalas på torsdagen och morfars 74-årskalas igår. Hoppade in och jobbade i stället för chefen som ville vara ledig igår också. Extra kosing, inte fel!

Fick klänningarna i onsdags också, de tre jag beställde från Haléns. De två dyra var jättefina, och den grönsvarta satt perfekt men den kändes lite väl fancy, även för nyår. Den turkosa och svarta gillade jag bättre för den var mer min stil, men den satt inte lika bra. Den är axelbandslös och då vill jag gärna att den sitter åt i livet och över brösten för att den inte ska glida ner, men den satt lite för slappt. Storlek 36 hade jag aldrig fått på mig, och trots att jag är himla glad i choklad har jag ingen lust att äta upp mig för att komma i en klänning. Jag har bestämt mig för att skicka tillbaks alla tre. Hade jag haft ett jobb hade jag behållt de två dyra, bara för att ha dem ifall tillfälle ges för den gröna och ifall jag någon gång skulle kunna ha den turkosa. Men nu är jag student så jag har inte råd att köpa kläder som jag kanske aldrig kommer använda. Ska fortsätta spana efter nyårsklänning!  

Veckan som väntar är riktigt sugig, jag ser inte fram emot den. Vi har dugga i miljörätt på fredag, och efter att ha öppnat miljörättsboken med intension att läsa lite, men sedan gett upp redan efter en halv sida för att den var så tråkig att klockorna stannade, fasar jag för att tvinga mig läsa inför duggan. Har seminarie på Nybyggarna på tisdag också, men där har jag bara 60 sidor kvar så det är jag inte nervös för.

Längtar redan tills veckan är slut och helgen är här igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0