S: Glad!

Micke och jag ska åka till Stockholm helgen före jul för att handla lite julklappar, äta hotellfrukost deluxe och bara götta oss. Åh vad mysigt det kommer bli! Längtar som en tok. Nu ska jag bara klara duggan i morrn + duggan i miljöekonomi om två veckor, sedan är det ett långt jullov (med en massa jobb och två skolarbeten som ska göras men ändå) att se fram emot! Finns det nåt bättre sätt att kickstarta ledigheten än med en weekend på tu man hand med nån man tycker väääldigt mycket om? Nehej, tror inte det!! =)

Duggan i morrn ja. Den handlar om miljörätt och ända sedan rättskunskapen i gymnasiet har jag HATAT allt vad lagar heter. Det är så luddigt allting och allt går att tolka till sin egen fördel om man är nog duktig. Har som vanligt inte pluggat ihjäl mig, eller läst så mycket i boken vi ska läsa. Som tur är fick Angela mig att plugga några timmar med henne förut. Vi får se hur det går. Kommer det rätt frågor kommer det gå som en dans, men om han frågar om en massa lagar är jag körd, KÖRD. Vem vet, i morrn kanske jag för första gången kommer få underkänt på ett prov. Hoppas inte!!

Åker till A-town direkt efter duggan i morrn, så jag hinner till verkstan för att ta svinsprutan på eftermiddagen. Dessutom ska vi en tur på stan för att hitta doppresent till lilla Ella.

Hejs hejs från Sofia "Longing for Christmas" Littorin



I'm...dreaming of a.....white..CHRISTMAS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma¨

Det låter verkligen gött att resa, härligt!! Och duggan klarade du ju! Det kan väl inte bli bättre?!

2009-11-29 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0