S: Helg

Jag klarade duggan igår. Tyckte en del frågor var riktigt lätta, medan en del kändes som goddag yxskaft. Trodde jag skulle få mer än de 10 rätt som jag fick, men skit samma, jag fick ju godkänt i alla fall så jag är nöjd.

Igår kollade vi på Paranormal Activity. Jag hade skyhöga förväntningar på att bli riktigt riktigt skrämd, efter att ha hört andra som sett den. Men FY FAN vilken kass film! Var inte rädd en enda gång. Det som visades på trailern var det enda skrämmande som hände i hela filmen, resten av tiden visades sånt som de gjorde dagtid, typ borsta tänderna. Nej, denna var en riktig besvikelse.


Idag blir en lugn dag. Micke jobbar och jag ska nog sätta mig och spela lite Atomic Bomberman! =)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Tack för tipset! Ska prova någon dag =)

2009-11-16 @ 17:09:41
URL: http://kadoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0